Ayak Sağlığı

Ayak sağlığı bakımı, ayak parmaklarından topuklara kadar tüm bölgeleri içine alan bir bakımdır. Vücudumuzda en çok kullandığımız bölge ayaklarımızdır. Özellikle tempolu bir iş hayatı veya ayakta durmaya dayalı bir gün geçiriyorsak bu durumu ciddiye almalıyız. Clinic A Plus olarak ayak bakımını Alsancak’taki kliniğimizde yapıyoruz. Süreç hakkında detaylı bilgi almak için bizlere ulaşın.

Ayak bakımı nasıl olmalıdır?

Ayak bakımı evde yapılabilse de vücudun en çok kullanılan bölgesi olarak düşünülürse profesyonel bir bakım yapılması söz konusudur. Clinic A Plus olarak işlemler şu şekilde gerçekleştirilir; medikal cihazlarla temizlenmesi işlemleriyle daha şık ve sağlıklı bir görünüme kavuşması sağlanır.

Batık tırnak tedavisi?

Batık tırnak veya diğer bir ismiyle tırnak batığı sıkça görülen bir hastalıktır. Tırnağın, tırnak yatağına doğru yanlış bir uzamasıyla beraber çokça acı veren bir sağlık sorunudur. Oldukça sancılı geçen bu süreçte tedavi edilmemesi durumunda enfeksiyon kapma riski de oluşur ve çok ciddi sorunları da beraberinde getirebilir.

3TO Sistemi ile tırnak yatağında oluşan ağrılı tırnak batığı önlenir. Clinic A Plus olarak İzmir’deki kliniğimizde sizlere bu hizmeti sunmaktayız.

Mantarlı tırnak nasıl tedavi edilir?

Mantarlı tırnak, halk arasında diğer bir ismiyle tırnak mantarı yaygın olarak gözlemlenen bir problemdir. Tırnaklarda oluşan sarı ve beyaz noktalar ile başlayan enfeksiyon, tedavi edilmediği sürece gün ve gün seviyesini artırır ve ciddi zararlar vermeye başlar. Ayak bakımı İzmir’de yapılacak olan bakımda etken maddeler kullanılır ve enfeksiyon olan kısımlar tedavi edilir. Bunun yanında enfekte olmamış bölgeleri de koruyan tedavi yöntemi 12 haftaya kadar, mantarın seviyesine göre değişmektedir. Mantarlı tırnak tedavisi için Clinic A Plus!

Nasır bakımı nasıl yapılır?

Nasır bakımı, medikal cihazlarla veya nasıra uygun olarak belirlenen uçlarla köküne kadar temizlenmesi işlemiyle yapılır. . Tabii ki nasır bakımı sadece olunca değil, olduktan sonra da veya olmadan önce de bu durumun önüne geçilebilir. Ayakkabı konusunda yanlış, topuk ve ayak kısımlarını sıkan bir tercihte bulunmak nasırlaşmayı doğurabilir. Eğer nasırlarınızla bu tedavi yöntemlerine rağmen başa çıkamıyorsanız profesyonel bir yardıma ihtiyaç duyuyorsunuz demektir. Clinic A Plus olarak ayak bakımınızı İzmir’de yapıyoruz. Detaylı bilgi için bize ulaşın!

Ayak bakımında diyabetik bakım

Her akşam soğuk bir suyla ayaklar yıkanmalıdır. Islak bir yerin kalmadığına emin olana kadar, parmak araları dahil her yer kurulanmalıdır. Kurulamadan sonra nemlendirici kremler, parmak aralarına değmemesi kaydıyla ayağın her tarafına eşit ve yumuşak bir şekilde sürülmelidir. Dikkat edilmesi gereken önemli bir konu ise diyabetik ayak bakımında, diyabet hastaları pedikür yaptırmamalıdır.

Plazma pen nedir?

Plazma pen, içerisinde barındırdığı plazma enerjisinin kozmetik amaçlı cilde uygulanması yöntemidir. Ayaktaki cildin yenilenmesine yol açan plazma pen tedavisi, azot ve su buharını birleştirerek ciltte bir yenilenmeye yol açar. Ayaktaki kuru, ölü veya zarar görmüş deriye uygulanan bu tedavi yöntemi her yaşta ve cinsiyetteki kişilere uygulanabilir. Plazma pen tedavisinde ayak bakımı için İzmir Clinic A Plus’ı tercih edebilirsiniz.

Sporcuların ayak bakımı nasıl olmalıdır?

Sporculara yapılan ayak bakımı, tedavi yöntemi bakımından biraz daha farklı olabiliyor. Ayak kısımlarının diğer insanlara göre daha çok kullanılması ve hor kullanılması, elbette ki alışılagelmiş ayak bakımının dışına çıkılmasına sebep oluyor. Gösterilen spor dalına göre çıkarılan özel ayak bakımı, süre ve seans açısından kişiye sunuluyor. Sporcuların ayak bakımı İzmir’de yapılabilir. Sadece hastalık meydana geldiğinde değil, daha ortaya çıkmadan bu riski en aza indirmek için de tedavi uygulanır. Sizlere özel oluşturacağımız ayak bakım programı için hemen bizleri arayın!

Sohbeti Başlat