Q-Swich Lazer

Saniyenin milyonda biri kadar kısa bir sürede doğrudan sorunlu bölgeye etki ederek çalışan yan etkisiz bir lazerdir. kişinin günlük yaşantısını etkileyen bir yöntem değildir. Kolay hızlı sonuç veren bir lazer sistemidir. Her yaş grubuna uygulanabilir.

Ciltteki renk pigmentlerine ilgi gösterip pigmentleri parçalar. Derimizin ara katmanındaki çöpçü hücrelerle ( makrofaj hücreleri) parçalanan pigmentler temizlenir. Ciltteki lekelenmeler yapılan seanslarla yavaş yavaş silinir.

Nelerin tedavisinde kullanılır ?

– Cilt lekeleri

Son bir kaç yıldır fazlasıyla karşılaştığımız güneşin zararlı etkileriyle oluşan cilt lekeleri, güneş lekeleri, acne lekeleri , gebelik sırasında oluşn lekelenmeler, çiller, yaş aldıkça ortaya çıkan özellikle yüzde, el üzerinde ve dekoltede , sırtta oluşan yaşlılık lekelerinin tedavisinde kullanılmaktadır.

– Akne sorunu

Yeni ve üstün teknolojiye sahip olan bu cihazla aktif acnelerin tedavisinde ciltteki yağlanma sorununu ve gözeneklerin büyümesini kontrol altına almaktayız.

– Dövme silme

Qswıch lazerin geniş dalga boylarına sahip olması nedeniyle bize farklı renklerdeki dövmeleri silme imkanı sağlamaktadır. Uzun soluklu bir işlemdir. Altı hafta aralıkla yapılır. Yavaş yavaş dövmenin silindiği gözlemlenir. Özellikle koyu renk dövmelerde sonuç daha hızlı gözlemlenir.

Epilasyon yapılır mı ?

Qswıch lazer epilasyon lazerleriyle yok edilemeyen açık renk ayva tüyleri tarzındaki ince kıllarda beyazlatma yöntemi ile kişilerin bu konudaki rahatsızlıklarını gidermektedir. Uzmanlar tarafından epilasyona başlama yaşı 18 yaş olarak önerilmektedir. Fakat günümüzde ergenlik yaşı öne geldiği için tüylenme problemleride erken yaşlara çekilmiştir. Bu cihaz ergen yaştaki kişilerin tüy sorunlarına çözüm bulmaktadır.

Kimlere yapılamaz ?

Hamilelere ve kanser tedavisi görmekte olan kişilere yapılamaz.

Leke Tedavi Yöntemleri