Karbon Peeling

Cildimiz otuzlu yaşlara kadar hızlı bir şekilde kendini yenileye bilmekte ve çevreden gelen doğal yaşlanma sürecini hızlandıran hasarları onarabilmektedir. Fakat yaş aldıkça bu döngü yavaşlamaktadır. Hava kirliliği, kapalı ortamda çalışmak, stres, güneş ışınları, sağlıksız beslenme, uyku problemleri, hormonal sorunlar, sigara kullanımı bu döngüyü daha da yavaşlatmaktadır. GENETİK faktörler de tüm bu nedenlere eklenince cildimizin yaşı, yaşımızın çok önüne geçmektedir.

Cildimizin parıltısını kaybettiğini ince çizgilerin belirmeye başladığını, gözeneklerimizin genişlediğini eskisi kadar sıkı ve pürüzsüz görünmediğimizi düşünmeye başladığımızda: CİLDİMİZİN SAVUNMA MEKANİZMASINI YENİDEN yapılandırmak için harekete geçme zamanımız gelmiş demektir.

Günümüzde cilt yaşlanmasının hızını azaltmak, cildimizin yenilenme sürecini hızlandırmak için çeşitli anti-aging tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Bunların başında lazer sistemleri gelmektedir. Geçmiş yıllarda kullanılan lazer sistemlerinde mahcubiyet süreleri kişileri sosyal yaşamdan uzaklaştırmakta idi. Ciltte kızarıklık, soyulma ve kabuklanma süresi bir hafta on gün kadar sürmekteydi. Oysa günümüzde geliştirilen LAZER TEKNOLOJİLERİ sayesinde öğle tatili aralığında bile yapılan lazer yöntemlerinden sonra kişiler rahatlıkta sosyal yaşamlarına geri dönebilmektedirler.

KARBON PEELING NEDİR ?
Q-SWİTCHED ND-yag lazer kullanılarak yapılan bir uygulamadır. Peeling sözcüğü akla soyma, kızarma, kabuklarıma gibi etkileri akla getirsede bu işlemde kesinlikle yanık, soyulma, kabuklanma oluşmaz. Acısız ve iğnesiz bir uygulama olması, her renk cilde her mevsimde yapılabilmesi günlük yaşamı etkilememesi kişiler tarafından tercih sebebi olmaktadır.

KARBON PEELING NASIL UYGULANILIR
İlk aşamada cilt temizlenir, ince bir tabaka halinde karbon kremi sürülür. Kremin kuruması 5-10 dakika kadar beklenir. Lazerin mikro saniye modunda tarama tarama yöntemi ile karbon partikülleri ısıtılıp ciltte biyokimyasal termal etki yaratılır. İkinci aşamada karbon partikülleri ciltten uzaklaştırılır. Cilt suyla temizlenir. 15 dakika gibi kısa bir zamanda uygulanan bu yöntem sayesinde.

-Kolajen üretimi artar
-Ciltte sıkılaştırma sağlanır
-Geniş gözenekler küçülür
-Yağ dengesi kurulur
-Akneler tedavi edilir
-İnce kırışıklıklar giderilir
-Cilt lekeleri silinir

KAÇ SEANS UYGULANMALIDIR ?
Uzun süreli etki için 1-2 hafta aralıklarla en fazla 5-10 seans aralığında önerilmektedir. Bu uygulama sadece kür olarak değil cildinde sorun olmayan özel bir gün öncesi cildinin daha parlak ve canlı görünmesini sağlamak amacıyla cilt bakımıyla birlikte kişisel bakım olarak uygulanabilmektedir.

YAN ETKİLERİ NELERDİR ?
Cildin hafifçe pembeleşmesi dışında hiçbir yan etki gözlemlenmemektedir.

Antiage Yöntemleri