Dermaterapi

Adınız Soyadınız :*
Mesajınız :
Antiaging - Dermaterapi

Dermaterapi veya Dermaroller uygulamasının esası silindirik yapıdaki yüzlerce iğnenin, cilt üzerinde gezdirilerek, binlerce mikro-deliklerin açılması esasına dayanır. Cilt üzerinde açılan deliklerin oluşturduğu mikro-travmalar sayesinde, organizmanın kendini yenileme sürecini başlatması sağlanır.

Üzerinde 192 adet – 0,2 veya 0,5 mm uzunluğunda iğneler olan ,cilt üzerinde micro kanallar açan alettir.Micro kanallar yaklaşık 20 dk içinde herhangi bir iz bırakmaksızın kendiliğinden kapanır.Bir başka açıdan bakılacak olursa 20 dk boyunca deri altına açılacak 1000’lerce kapı elde edilmiş olur. Dermaterapi ise bu açılan mikrokanallardan derinin alt tabakalarına ürün gönderilmesi işlemidir.Dermaterapi’nin bir başka faydasıda Dermaroller’ın kendi etkisinden kaynaklanmaktadır.Açılan mikrokanallar deri tarafından sanki yara gibi algılanır.Ancak yara olarak görülebilecek bir durum olmasa dahi deri tamir mekanizmasını başlatır. Özellikle yüz,boyun,dekolte,karın bölgelerindeki sarkma ,gözenek büyüklüğü ,leke-acne ,çatlak izlerinin azaltılmasında seanslar halinde önerilebilir.

Dermaterapi’nin başlıca kullanım alanları :

• Yüzeyel olarak uygulanan ilaçların ve formüllerin transdermal (deri altına) geçişini 200 kata kadar arttırır. Formülün derideki etkinliğini maksimuma ulaştırır.

• Yeni kolajen, elastin, fibronektin, hyalüronik asit stimülasyonunu sağlayarak anti-aging etki yaratır.

• Cilt lekelerinin tedavisinde hamilelik lekeleri ve güneş lekelerinin tedavisinde kullanılabilir.

• Sivilce izleri üzerinde şaşırtıcı sonuçları vardır.

• Cilt çatlaklarının görünümünü azaltır.

• Yanık izlerinde hareket kabiliyetinin arttırılmasında (Kontraktürün azaltılmasında) etkindir.

Dermaroller ile dermaterapi uygulamalarından karşılaşılan sıkıntılar:

• Dermaterapi uygulanan başlıkların aynı hastaya tekrar kullanılması, hem başlıkların sterilizasyonu hem de depolanması ile ilgili sıkıntılar yaratabilir.

• İğnelerin uygulama derinliği, uygulayıcı kişinin değerlendirmesine bırakılmıştır, bu nedenle uygulayıcının oluşturduğu baskıya göre, daha derin veya yüzeyel olabilir.

• Döner tambur üzerindeki iğnelerin cilde belirli bir açı ile girmesi hem ciltte kanamaya, hem de ağrının artmasına yol açabilir.

• Yüzün veya vücudun farklı bölgelerindeki cilt özellikleri farklılık gösterebildiği için bir kişide birden fazla roller kullanmak gerekebilir.

• Küçük ve kıvrımlı bölgelerde uygulama imkanı zorlaşır.

Bu nedenlerle Stamp ( damga ) şeklinde dermaterapi araçları tekrar gündeme gelmiştir. Stamp ( damga ) ile uygulama süresinin çok uzaması, iğne derinliğinin yine kullanıcının uyguladığı basınca bağlı olması başka yeniliklere olan ihtiyacı ortaya çıkarmıştır. Dermapen ( Otomatik, derinlik ayarlı, sıralı iğneli dermastamp) dermaterapi uygulamasında roller başlıklarının sıkıntılarını hafifletmek amacı ile tasarlanmış ve kullanılmaya başlamıştır.

Dermapen 2011 yılında Amerika Birleşik Devletlerin’de en iyi cilt gençleştirme aleti seçilmiştir.

Antiage Yöntemleri
  • Emerge