CO2 Fraksiyonel Lazer

co2 fraksiyonel lazerFraksiyonel lazer günümüzde geliştiren en etkili lazer tedavisidir. Son 10 yılda gelişen lazer teknolojisi ile; akne izi, gözenekler, yara izi, yanık izleri, yüz ve boyun kırışıklıklarının tedavilerinde önemli ilerlemeler kaydedilmiştir.

Etkili cilt gençleştirme, soyma, yara ve izlerinin, kırışıklıkların düzeltilmesinde 3 çeşit lazer ön plana çıkmıştır.
1. Erbium – glass: 1540 nm
2. Erbium – yağ: 2940 nm
3. CO2 lazer: 10650 nm

Lazerin etkinlik derecesini belirleyen en önemli faktör lazer ışığının dalga boyudur. Dalga boyu lazerin deride hangi derinliğe indiğini gösteren bir parametredir. Er-glass ve Er-yağ sistemleri düşük dalga boylarına sahip lazerler olarak derinlikleri daha yüzeysel olup etkinlikleride daha sınırlı olmaktadır. Bu nedenle derinin alt katmanlarına inmeyi gerektiren izlerin ve kırışıklıkların tedavisinde başarı oranı düşmekte ve çoklu seans sayıları gerektirmektedir. CO2 fraksiyonel lazerler 10650nm dalga boyu ile cildin orta tabakası olan dermisin en derin kısımlarına nüfus ederek cilt yenileme, doldurma ve gençleştirme (farklı nedenle oluşan izlerin düzeltilmesinde) tedavilerinde Altın Standart olarak kabul edilmektedir. ABD ve Avrupa”da 1. sırada yer alan Fraksel tedavi sistemi CO2 fraksiyonel lazerle 1996 dan beri lazerle cilt tedavisinde ve cilt gençleştirmede FDA onaylı olarak kullanılmaktadır.

FRAKSİYONEL LAZER HANGİ ALANLARDA KULLANILMAKTADIR?
1. İnce kırışıklıkların giderilmesinde.
2. Derin kırışıklıkların ve çizgilerin giderilmesinde.
3. Cilt gençleştirmede.
4. İz tedavileri Ciltte oluşan akne izleri, Gözenekler, çukurlar, Su çiçeği izleri, Yara ve yanık izleri, Çatlaklar
5. Aşırı bağ dokusu ve keloid gelişiminde.
6. Ciltte oluşmuş güneş, yaşlılık, doğum sonrası lekelerinin ve yüzeysel pigment bozukluklarının giderilmesi.
7. Özel başlığı ile estetik göz kapağı ameliyatları, siğiller ve benlerin tedavileri.